nedelja, 7. september 2014

5. Objava na blogu za Mavelu.com
~ OBESEK ZA KLJUČE S POSVETILOM ~

  • Zdravo, za današnjo objavo sem se odločila, da vam bom prikazala izdelavo obeska za ključe. Na mojih ključih je vedno polno obeskov, saj sem prepričana, da brez njih ne gre. Zato jih vedno znova kupujem in dodajam svoji zbirki. Danes pa sem ga poskusila izdelati tudi sama. Dodala sem preprosto posvetilo, tako, da ga lahko izdelate tudi za svoje najbližje.

    23Prvo sem izrezala osnovo, odločila sem se, da bo v obliki srčka. Nato sem z rdečo barvo oblikovala tanke svaljke s pomočjo katerih sem oblikovala črke.
    CAM01073
      Nato sem na robu zvrtala manjšo luknjico in vanjo speljala obroček.
CAM01074
  • Nanj sem nato nataknila osnovo za obesek in to je to, končano.;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar