nedelja, 7. september 2014

2. Objava na blogu za Mavelu.com
~ STARINSKI OBESEK ~

Pozdravček!
Za mojo drugo objavo sem se odločila, da vam bom prikazala izdelavo precej zanimivega starinskega obeska. Je zelo enostaven za izdelavo, zabaven in pa zanimiv.
CAM00885 

Obesek sem izdelala iz premo mase, ki jo lahko dobite v Marinini spletni trgovinici. Je mehka za oblikovanje, navdušena pa sem tudi nad paleto barv.

page1

Za podlago sem izbrala zlato barvo. Nato sem z modelčki izdelala motiv. Paziti je potrebno, da z njimi ne gremo pregloboko, saj lahko prerežemo polimerno glino. Nato sem dodala tudi rožice in listke. Pred peko, pa sem ustvarila grob učinek kar z zobno ščetko.

CAM00888 

Želela sem, da bi obesek izgledal zvit, zato sem ga položila na kozarec za vlaganje in spekla.

page 

Pričetek zabavnega dela: ~* Obesek sem premazala z črno akrilno barvo po celotni površini. Počakati je potrebno nekaj sekund, da se le ta malo vpije. Barva mora priti v zarezice, zato nanesemo debelo plast akrilne barve. Nato s papirnatim robcem ali brisačko obrišemo barvo iz gline. Z brusilnim papirjem (240/360) pobrusimo celotno površino. Brusilni papir in glina morata med brušenjem biti mokra. Na koncu obrišemo le še odvečno barvo in pustimo, da se posuši.

CAM00898

Tako, končano. Čudovit obesek, da tiste, ki ljubite starinske učinke in motive.

Upam, da ste dobili čudovito idejo, kako popestriti svoj izdelek in, da vam je bil le ta všeč. Imejte lep in ustvarjalen dan. *

Ni komentarjev:

Objavite komentar