nedelja, 7. september 2014

1. Objava na blogu za Mavelu.com
~ POLETNO DOŽIVETJE ~

En lep pozdravček vsem!
Moja prva objavica na Mavelu blogu ima temo poletja. Ker že vse diši po poletju in morju sem za vas pripravila čudovit komplet, izdelan iz polimerne gline.
Najprej sem izdelala podlago za obesek iz mornarsko modre polimerne gline. Za lep efekt na podlagi, sem uporabila folijo Lise Pavelke (Expressions) - uporaba je preprosta, odrežeš željen košček folije, ga postaviš na podlago s pobarvano stranjo navzdol in podrgneš s prstom, da jo segreješ. Zaradi toplote se efekt prenese na polimerno glino.

Na obesek sem oblikovala razne školjkice, polžke, spirale in morske zvezdice. Postopek sem ponovila tudi na osnovi za prstan in uhane.


Na koncu sem na vrvico nanizala perlice in zavezala ogrlico na nastavljivo dolžino.

...in to je to, enostaven komplet za poletne dni. Upam, da vam je všeč. Imetje se čudovito v teh sončnih dneh in dan obarvan z nasmehom!




Ni komentarjev:

Objavite komentar