nedelja, 7. september 2014

3. Objava na blogu za Mavelu.com
~ OBESEK S ČIPKO ~

Za današnji blog sem se odločila za izdelavo "čipkastega obeska". Dalj časa že iščem način, kako bi mi uspelo ustvariti učinek, ki bi bil podoben čipki. Nato sem našla teksturno oziroma reliefno ploščo. Na trgu je ogromno različnih proizvajalcev in motivov. V Marinini spletni trgovini imamo na voljo teksturno ploščo Lise Pavelke.
Najprej sem izdelala podlago za obesek v turkizni barvi. Nato sem vzela belo Premo maso in jo položila na teksturno ploščo. Skupaj sem ju "prevaljala" skozi PASTA MAŠINO :)
page11
Na polimerno glino se tako odtisne motiv, katerega moramo z nožkom previdno obrezati. Odrežemo tiste dele, ki gledajo ven, oziroma, ki niso izravnani s podlago. Tako poljubne dele polagamo na maso in ustvarimo čipko.
CAM00979

Postopek ponovimo tudi pri izdelavi drugih kosov kompleta. Fenomenalen učinek! Obesek je pripravljen na peko. 

CAM00982

Na koncu sem le še zvrtala luknjico in nanizala perlice na bombažno vrvico.
 Poskusite, zabavno je!
Lep pozdrav, vaš Unique jewelry


Ni komentarjev:

Objavite komentar